Birthday Presents!


First of all, thanks for all the birthday presents and wishes! I love all of u.
So here's my birthday presents from my friends and family.

Clinique Happy Heart Perfume
By baby boy,Ruby,Sze Kheng,Poh Kee,Jymix,Vivien,Poh Shuen & Janice.

Philips Hair Curling Set
from Baby boy
 
Birthday Card
 Clinique Facial Cleanser
From me


Clinique Moisture Surge
For myself

Combine all 3. 


and some Pocket Money $$$



OOTD
Dress - Time Square







以下是我们如何庆祝圣诞节
刚开始我以为今年圣诞节就自己一个人过
家伟陪他老妈庆生嘛
她是圣诞宝宝

我在想往后不就一个人过圣诞节哈哈哈
整个失落了一个下午
也气了他好久

殊不知晚上他打来叫我赶快准备好
接我出门看电影
只有15分钟时间
快速地洗澡换衣上妆
底妆在10秒内完成破纪录了哈哈



看完电影还去豪大大鸡排(Hot-Star)吃宵夜
在Asia Cafe旁边
SS15, Subang Jaya

碳烤大鸡排套餐A (Hot-star BBQ large fried chicken和 
招牌豪大大鸡排套餐B (Hot-star signature large fried chicken)
附汽水 RM9.90

是台湾媒体争相访问的
味道一极棒啊
不明白为何没什么人潮
店面看得出老板很花心思设计
下次有去再补照片给大家





我的圣诞节礼物是: 
Kiss Me染眉膏02

我姐说金发黑眉毛好怪
怂恿我买来用
希望我们可以一起度过更多的圣诞节! <3








上!

Share:

0 comments